Wymiany i zwroty


WYMIANA TOWARU


1. Jeżeli nie trafiłeś z rozmiarem możesz dokonać wymiany na rozmiar większy/mniejszy. Na zgłoszenie chęci wymiany (najlepiej poprzez e-mail: sklep@kalta.pl) przysługuje w naszym sklepie 30 dniowy termin liczony od momentu odebrania przesyłki.

2. Przed odesłaniem towaru prosimy o informację na adres mailowy: sklep@kalta.pl

Wymianie nie podlegają wyroby wykonane na indywidualne zamówienie (indywidualne modyfikacje na życzenie Klienta).

3. Do przesyłki proszę załączyć krótką informację na jaki rozmiar dokonać wymiany, adres do odesłania przesyłki oraz opłatę na ponowną wysyłkę (przelewem na konto podane w poniższym formularzu wymiany lub załączone do odsyłanej przesyłki).

Pobierz formularz wymiany:

- format MS WORD (edytowalny na komputerze)

- format PDF - do wydruku

Nasz adres korespondencyjny:
Sklep kalta.pl, Maciej Kuc
ul. Bystrzycka 19A
58-100 Świdnica

 

ZWROT TOWARU

 

1. Konsument może w terminie 30 dni odstąpić od umowy bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów.

2. Konsument może odstąpić od umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór dostarcza Sprzedawca, jednak nie jest to obowiązkowe. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia na Adres korespondencyjny Sprzedawcy przed jego upływem.

3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części.

4. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy.

5. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

6. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

7. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.

8. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

10.  Prawu do zwrotu nie podlegają wyroby wykonane na indywidualne zamówienie (indywidualne modyfikacje na życzenie Klienta). 

11. Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący. Odsyłany towar należy odpowiednio zabezpieczyć na czas transportu (koperta bąbelkowa, towar umieścić w foliowym opakowaniu aby nie zamókł).

 

Pobierz formularz zwrotu:

 

- format MS WORD (edytowalny na komputerze)

 

- format PDF - do wydruku

Nasz adres korespondencyjny:
Sklep kalta.pl, Maciej Kuc
ul. Bystrzycka 19A
58-100 Świdnica

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl