Pomoc

Odpowiedzi na najczęstsze pytania: 


1. Czy muszę dokonać rejestracji w sklepie aby zrobić zakupy?

Nie. Żeby móc kupować w naszym sklepie nie musisz dokonywać rejestracji. Wystarczy wypełnić na końcu procesu zakupu formularz z danymi adresowymi. 
Zachęcamy jednak do założenia konta. Twoje dane są bezpiecznie przechowywane a Ty masz szansę na uzyskanie rabatu już przy kolejnym zamóweniu.
Masz również możliwość podglądu aktualnego statusu Twojego zamówienia.


2. Nie trafiłem z rozmiarem. Czy mogę wymienić rękawiczki?

Tak. W ciągu 30 dni od dnia otrzymania przesyłki możesz dokonać wymiany na rozmiar większy/mniejszy. Jedyny warunek jest taki, że odsyłane rękawiczki nie mogą nosić śladów używania.
Sprawdź tutaj procedurę wymiany towaru.


3. Czy mogę odebrać towar osobiście?

Tak. W takim przypadku przed dokonaniem zakupu proszę o kontakt aby ustalić możliwość i termin odbioru.

4. Czy otrzymam fakturę VAT?

Tak. Przy składaniu zamówienia zaznacz taką opcję w formularzu oraz uzupełnij dane niezbędne do prawidłowego wystawienia faktury.

5. Jak dokonać zakupu w sklepie Kalta.pl?

Zapraszamy do poradnika zamieszczonego w dziale "Jak dokonać zakupu".

6. Czy mogę zwrócić zakupiony u was towar?

Tak. Zgodnie z obowiązującym prawem w ciągu 30 dni od dnia otrzymania przesyłki możesz go zwrócić bez konieczności podawania przyczyny. Niezbędne dane znajdziesz tutaj.


7. Czy wysyłacie za granicę?

Tak wysyłamy nasze wyroby za granicę. Przesyłki realizowane poprzez Pocztę listem poleconym priorytetowym. 
Koszt wysyłki znajdziesz w zakładce "Koszt dostawy"

W trakcie składania zamówienia z listy rozwijalnej wybierz swój kraj dostawy aby uaktywnić opcję przesyłki zagranicznej.




Masz dodatkowe pytania? Napisz do nas: sklep@kalta.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl